spanning - Reisverslag uit Spaarndam, Nederland van freeksel - WaarBenJij.nu spanning - Reisverslag uit Spaarndam, Nederland van freeksel - WaarBenJij.nu

spanning

Door: Freek

Blijf op de hoogte en volg

18 Augustus 2006 | Nederland, Spaarndam

Nou mensen het begint nu wel erg dichtbij te komen allemaal. alles is betaald, nou nog spullen inkopen.
Mensen vragen mij of ik nou zenuwachtig ben. Als ik er over nadenk.....alleen voor het vliegen eigenlijk. end an nog voornamelijk omdat ik moet overstappen op London Heathrow. Ik weet helemaal niet wat wel en niet in mijn handbagage mag maar goed dat merk ik dan nog wel.
Maar voornamelijk heb ik er gewoon ontzettend veel zin in. Ik zal jullie allemaal wel missen natuurlijk maar ik blijf niet eeuwig weg.

Voor de mensen die trouwens niet precies weten wat ik er ga doen:
Ik ga werken in de National Parks in the Grand Canyon. er zijn daar allemaal parken die onderhoud nodig hebben. dat kan zijn Onkruid of paden herstellen. Hekken neerzetten. van alles. dat doe ik vier dagen in de week. de anderen ben ik vrij om te doen wat ik wil, dus ik ga cultuur en natuur verkennen.

Jullie horen nog van mij. Knuffs

  • 21 Augustus 2006 - 13:59

    Gerben:

    Go Freak!

  • 28 Augustus 2006 - 09:42

    Carola:

    Zow, hard werken dus? En dan cker 3 dagen stappen en leuke dingen doen... Ik wil mee! xxx

  • 28 Augustus 2006 - 09:45

    Carola:

    Zow, hard werken dus? En dan cker 3 dagen stappen en leuke dingen doen... Ik wil mee! xxx

  • 28 Augustus 2006 - 11:33

    Nancy:

    heej freek
    veel plezier d'r mee hea
    en nie teveel drinken :P
    xxxjes nance

  • 28 Augustus 2006 - 11:35

    Nancy:

    ow ik zie nu wat je bedoelde met dat je lang haar had gege
    schattig hoor ^^

  • 29 Augustus 2006 - 19:24

    Ingrid (mumps):

    Zo dus je gaat mij echt alleen achter laten in dit kleine Spaarndam... Heel veel plezier spons! XI

  • 31 Augustus 2006 - 20:06

    Basje:

    Hee Freek

    Het begint inderdaad al erg dichtbij te komen. Vergeet niet dat je nog wel je verjaardag hier moet gaan vieren hè.

    Groet Bas

  • 23 September 2006 - 10:28

    Lied!:

    Freekieee!

    alles goed kleine :p haha
    *steekt tong uit*
    ik wist niet eens dat je ging.. en wanneer je gaat!
    Maar heel veel plezier:D!
    xx
    die kleine die alweer 1cm is gegroeid!

  • 06 Oktober 2006 - 22:22

    Basje:

    Morgen is het zo ver.
    Ik moet eigenlijk vandaag zeggen.
    Heel veel plezier!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Spaarndam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 December 2006

toetje

20 December 2006

Vegas buffet

16 December 2006

de laatste hapjes

07 December 2006

we plakken er nog wat gangen achteraan

29 November 2006

even pauze tussen de gerechten

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 40002

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: