de laatste hapjes - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van freeksel - WaarBenJij.nu de laatste hapjes - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van freeksel - WaarBenJij.nu

de laatste hapjes

Door: Freek

Blijf op de hoogte en volg

16 December 2006 | Verenigde Staten, Flagstaff

Mensen en menseressen.

Dat was het dan. Mijn laatste project. Laatste project van ACE van dit jaar. Ik kan wel even zeggen dat het een schitterende afsluiter was wat betreft werk. Niet dat we echt veel gedaan hebben ofzow.

De dag dat ik het laatste bericht online heb gezet, hebben we een klein afscheids Feestje gehad. Natuurlijk werd bleef iedereen nuchter(humhum). Maar vooral een van de hogere piefen(Matt Roberts) ging behoorlijk dronken. Naar schijnt van horen zeggen doet hij dat wel vaker. Zijn bedoeling was om ons dronken te krijgen met cocktails. Niet gelukt bij de meesten maar we hebben de avond en nacht van ons leven gehad. Ik ben behoorlijk wat gewend betreft feestjes maar dit was nieuw.

De dag daarna naar de film geweest wat ik zondag weer ga doen want je kunt naar 4films voor maar $8,- Te goedkoop dus.
de Fountain is geen aanrader by the weg. Snapte er geen moer van.

Maandag vertrokken we naar Lake Mead National Resorts. Blijkbaar gingen wij in een nieuw gebied werken want het mer waar we terecht kwamen was Lake Mohawe in de Mohawe woestijn. Ik heb wat met woestijnen geloof ik. Alleen deze keer was de temperatuur zowel overdag als in de nacht dragelijk.
De omgeving waar we verbleven....MAGISCH. Een schitterend strand, stralend helder water in een klein en rustiek hoekje van het meer waar geen beschaving te zie was op een toilet na dat daar stond. De zon zorgde op bepaalde uren van de dag voor schitterende kleuren in de lucht. De foto's die ik heb gemaakt, konden niet mislukken.
Kampvuur maken elke dag ging alsof je de kachel aanstak zo makkelijk(wat wel btje jammer was want een uitdaging is wat leuker). We hadden een kleine crew dus veel te veel eten, en nog eens luxe eten ook. Heel veel lekkere dingen mee. Alles was voldoende.

Het werk. Rose desert moest opgeknapt worden. De eerste plannen waren om daar te bouwen maar das toen niet doorgegaan. Ons werk was om te herstellen wat daar kapot gemaakt was. Allereerst, Puinruimen. Fluitje van een cent. Goed het was verspreid(ijzer steen hout en electriciteitsdraden) maar het was niet veel. Twee keer rijden naar de dump plaats en we waren klaar. Dat waren de eerste twee werkdagen(en dan nog een dag van rijden om in Mohawe te komen maakt drie).

Daarna begonnen we met het echte werk. De wegen weg werken. Er zijn daar vele zandwegen gekomen doordat er auto's daar reden. Deze moesten worden weggeharkt en gehakt. Dat was de derde werkdag en vanochtend hebben we dat ook een uurtje gedaan. Daarna hard terug naar Flagstaff gereden waarvandaan ik nu weer schrijf.

Ik heb een aantal nieuwe dingen gezien en gedaan. Ik heb buiten geslapen het gehele project(bij het kampvuur) en gekeken naar de vallende sterren(20 per nacht). Ik heb wilde ezels en varkens gezien. Uilen.
En het allerbelangrijkste....Gezwommen in dat f*cking koude water. Man wat was dat lekker verfrissend. Daarna voelde je je gewoon schoongespoeld en fris.

Ik heb gehoord dat ik niet veel mogelijkheden meer ga hebben om op internet te komen aangezien de Library dicht gaat. Wie weet kan ik wat met Tico regelen want die heeft een laptop hier gekocht en heeft internet dus wij zullen zien.
Maandag vertrek ik naar Las Vegas. Ik kom terug op woensdag en ik hoop niet te blut te zijn. Wij zullen zien. Wijzelijk neem ik maar een bepaald bedrag mee natuurlijk.

Jullie horen van mij en anders zien jullie mij waarschijnlijk wel over iets meer dan twee weken:(. Tijd gaat te vlug. Geniet van de foto's zoals ik van de omgeving heb genoten.

Tot de volgende knoop.
Kus KNuff Freek

  • 16 December 2006 - 08:11

    Robert:

    Geniet nog maar even van het mooie weer daar en de verre gezichten. Voordat je het weet zit je weer op me kaar gepakt in de regen te zitten.
    En oppassen in vegas he, daar schijnen nogal veel een armige bandieten te zitten !!!!!

  • 18 December 2006 - 11:31

    Kris Mies En Nikki:

    Nog even snel een berichtje in de hoop dat je het nog leest. Wij wensen je hele fijne dagen geniet van je restje vakantie die nog over is.
    En tot snel..... kus

  • 18 December 2006 - 13:40

    Els En De Rest:

    Jeetje Freek wat een mooie plaatjes, fantastisch, wat een rust straalt dat uit. Nog heel even en dan ben je weer bij de kerstman en zoals het er hier nu uitziet, niet in de sneeuw. Doe nog maar gauw genieten van alles, nog een paar dagen die sfeer opsnuiven. Maar, je kan hier wel goed op terugkijken straks in dat leuke dorpje Spaarndam!. Doe voorzichtig en tot ziens. liefs Els, Marcel en de rest.

  • 18 December 2006 - 17:19

    Bette:

    Lieve freek,
    tijd geen bericht achtergelaten, maar zeker gelezen en je helemaal niet vergeten. Het klinkt allemaal echt super en ik ben heel blij dat je het zo leuk hebt! Ik mis je wel een beetje, maar gelukkig ban je er snel weer. liefs, Bette

  • 18 December 2006 - 19:07

    Roos:

    Freek! Mooie foto's! Geniet er nog zoveel mogelijk van, en voor straks alvast een goeie terugreis gewenst!

    groetjes, je nichtje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Flagstaff

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 December 2006

toetje

20 December 2006

Vegas buffet

16 December 2006

de laatste hapjes

07 December 2006

we plakken er nog wat gangen achteraan

29 November 2006

even pauze tussen de gerechten

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 39995

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: