Aangekomen - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van freeksel - WaarBenJij.nu Aangekomen - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van freeksel - WaarBenJij.nu

Aangekomen

Door: Freek

Blijf op de hoogte en volg

08 Oktober 2006 | Verenigde Staten, Flagstaff

Eindelijk mensen ben ik dan op de plaats van bestemming. Gisteren was echt een lange dag. zoals mijn ouders al zeiden ging ik hier pas slapen toen het middernacht was(bij jullie 9uur in de ochtend.) Wat was ik moe.

In het vliegtuig heb ik gekeken naar de film"Cars". Best grappig maar niet geweldig. Maar de film was stukken beter dan het vliegtuig eten. wat afschuwelijk was dat, hoewel je er wel een lekker wijntje bij kreeg.

Aangekomen op Phoenix moest ik even zoeken maar had al snel de meetingpoint gevonden. Bleek dat we met een groep van 20 man waren. Allemaal gezellige mensen. 1Nederlander, paar duitsers, fransen, italianen denen en veel zweden.

Na een rit van ruim 2 uur kwamen we in Flagstaff waar we werden ingedeeld in woonruimtes. Ik zit met een paar mensen in een Appartement. Ziet er goed uit hoewel we in de ochtend wel wat hebben staan schoonmaken eerst.

Vandaag mochten we eerst een beetje uitslapen. Maar aangezien niemand dat kon zijn we maar een wandeling gaan maken in de omgeving. Heerlijk ff in de ochtend. Daarna wat schoonmaken en om 12 uur werden we opgehaald voor een briefing.

Bij de briefing kregen we uitleg van alle regels en over wat de gang van zaken grotendeels is. Blijkt dus dat we werken in allerlei landschappen maar dat de Grand Canyon nog niet op het programma staat. Dinsdag vertrekken we naar Glendale Park. schijnt een woestijn achtig gebied te zijn in de buurt van Phoenix.
Zoals ik al zei. Ik zie wel. Voorlopig vermaak ik me prima. Ik heb leuke mensen om me heen waarvan sommigen nog kunnen koken ook. gnffl.

Jullie horen als het goed is zo snel mogelijk van mij.
Dikke knuffs

Ps: ik ga ff kijken of ik er foto's op krijg.

  • 09 Oktober 2006 - 08:14

    Chan:

    Wel een heel mooi uitzicht! Ziet er heel gezellig uit allemaal :) Veel plezier nog!

  • 09 Oktober 2006 - 09:09

    Klas:

    Ziet er goed uit,lekkere bank.Ben benieuwd naar het landschap in de buurt.

  • 09 Oktober 2006 - 09:49

    Kris Mies Nikki:

    Mooie natuur daar, ik wordt al een beetje jaloers, haha!
    Ik zie dat de groep bestaat uit veel jonge mensen, leuk! Heel veel plezier, maak veel foto's en tot snel.

    kus kris

  • 09 Oktober 2006 - 09:59

    Goke En Henk:

    wat leuk dat het goed lukt met de foto's. het ziet er erg goed uit en een leuke groep

  • 09 Oktober 2006 - 11:47

    Han:

    TOP! Ziet er goed uit. Stel een tijdstip voor om te chatten!

  • 10 Oktober 2006 - 08:12

    Basje:

    Hee Freek

    Mooi dat je een leuke groep hebt getroffen. De reis was dus wel erg heftig, heb ik goed begrepen dat je meer dan 26 uur op bent geweest?
    Altijd prettig dat er mensen bij zijn die je kunnen verrassen met een lekkere maaltijd.

    Groet Bas

  • 10 Oktober 2006 - 15:54

    Jim:

    Hoi Freek,
    Alles goed daar? Op welk adres in Flagstaff zit je precies? Ik heb op maps.google.com gekeken waar het kan zijn. Is het de Northern Arizona University?

  • 12 Oktober 2006 - 21:22

    Je Grote Neefje:

    he lekker ding,
    Hoe gaat het in het verre Amerika? Heb je het nog een beetje naar je zin daar? We missen je hier heel erg hoor, maar we zijn ook heel erg jalours. Ik wou dat ik daar ook zat, midden in de mooie natuur en met vele andere mensen om mee te werken. ZIjn het leuke mensen waar je mee woont en werkt? hoop het wel voor je. Zit je wel eens op de chatbox hie? en zo ja, hoe laat zit je er dan op? of kom je ook nog op MSN? ik hoor het wel eens. groetjes van Moos en tot de volgende keer.

    XXX-jes Dennis

  • 13 Oktober 2006 - 07:59

    Marius:

    Hey Freek,

    Heeeeeeeerlijk dat je eindelijk weg bent... iedereen hier is razend enthousiast dat je ons 3 maanden niet meer komt lastig vallen ;)

    Grapje hoor! Weet je in ieder geval dat ik nog steeds dezelfde etter ben, en dat ook nog wel eventjes zal blijven. Ziet er goed uit man allemaal. Leuke foto's ook!

    Knuffel,

    Marius

  • 14 Oktober 2006 - 18:45

    Mandy B:

    Heeey freekiej!!
    Ziet er allemaal heel erg leuk uit!!
    Hoop dat je je der een beetje vermaakt! Ik zal zo nu en dan het allemaal weer even bij lezen;)
    Veel plezier nog!
    Liefs Mandy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Flagstaff

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 December 2006

toetje

20 December 2006

Vegas buffet

16 December 2006

de laatste hapjes

07 December 2006

we plakken er nog wat gangen achteraan

29 November 2006

even pauze tussen de gerechten

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 91
Totaal aantal bezoekers 39999

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: