sigaartje? - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van freeksel - WaarBenJij.nu sigaartje? - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van freeksel - WaarBenJij.nu

sigaartje?

Door: Freek

Blijf op de hoogte en volg

07 November 2006 | Verenigde Staten, Flagstaff

Hallo allemaal.

Ik houd het vandaag kort en zonder foto's. Ik zit nu in Yosemite national park en het is het gaafste tot nu toe. We zijn nu halverwege onze tijd hier en heb de laptop van iemand hier kunnen lenen tijdelijk.

Alles gaat nogsteeds goed. Ik kijk mijn ogen echt helemaal uit. ongelovelijk. Ik zal de foto's online zetten als ik weer in Flagstaff zit dan kunnen jullie gedeeltelijk meegenieten.

We werken hard en de mensen zijn heel erg trots op ons hier dus werk hier is voortaan verzekerd.

Naja ik moet weer verdergaan want er wordt gevraagd naar eten en ik had beloofd te koken vandaag. gaat leuk worden.

Jullie horen snel een uitgebreider verslag.

dikke kus en knuff

  • 07 November 2006 - 10:15

    Chan:

    Ik vroeg me al af of je ons vergeten was ;) Leuk om te horen dat het je nog steeds zo goed bevalt! Succes met koken!

  • 07 November 2006 - 10:23

    Janne:

    Wow alleen maar positieve verhalen. Je maakt ons wel jaloers hoor! Geniet er nog maar van!:D
    Liefs, Janne

  • 07 November 2006 - 11:31

    Moos:

    *zucht* ik begon me al zorgen te maken! blij om weer een berichtje te lezen. Take care hon. x Mo en den

  • 07 November 2006 - 11:45

    Angela:

    Hoi Freek, goed zeg dat je het nog steeds zo leuk hebt!
    Vandaag alweer een maand weg! Jee, wat gaat dat snel zeg! Voor je het weet zit je alweer thuis dus geniet er nog maar even van!
    Echt enorm mooie foto's trouwens!

    Kus Angela

  • 07 November 2006 - 11:58

    Els:

    hé Freek jongen, goed te lezen dat 't je bevalt. Foto's zijn prachtig, hoeven we er niet zelf heen, of toch wel? Pas goed op jezelf en geniet er nog van. Volgens mij kom je als een bouwvakker terug, wat een (arm)spieren moet je inmiddels wel niet hebben? liefs Els en Marcel en de rest natuurlijk.

  • 07 November 2006 - 18:17

    Marga:

    Hoi Freek laat die spierballen maar groeien ik heb hier nog een tuin kun je die spierballen weer voorzichtig afbouwen.
    We zijn blij weer wat van je te horen we kijken steeds erg uit naar je berichten en lezen/bekijken je site met veel plezier

    Dikke kus

  • 08 November 2006 - 08:45

    Kris Mies En Nikki:

    Het doet ons telkens weer goed te horen, nou ja lezen, dat je het zo naar je zin hebt.

    kus van ons

    ps met nikkie gaat alles erg goed, het is echt een schatje (net zoals haar moeder, hahaha)

  • 08 November 2006 - 11:18

    Jessica:

    Hey Freek.,
    T wordt dus allemaal steeds maar beter daar.?
    Leuk weer ff wat van je te horen.,gelukkig nog steeds niets dan goed nieuws,mooi hoor!
    Ondertussen ook iedereen omgetoverd tot fans van jouw kookkunsten?
    Geniet er weer van.,heel veel plezier en heel veel succes,en tot snel maar weer.!
    Kus Jessica

  • 10 November 2006 - 09:27

    Jan:

    Hi Freek,
    Got your website adress when I was in Holland end October. Great to read you travel stories and inpressions of people and sites. Congratulate the Democrates from us.
    Have a good one.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Flagstaff

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 December 2006

toetje

20 December 2006

Vegas buffet

16 December 2006

de laatste hapjes

07 December 2006

we plakken er nog wat gangen achteraan

29 November 2006

even pauze tussen de gerechten

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 39999

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: